Thursday, August 24, 2006

Peterburi mnt 62 Maksimarket 23.august (numbrid 514 MFN ja 816 AMC)

Photo @ WrongParking

Photo @ Viljar

Kuna Peterburi mnt 62, Maksimarket on selline koht, et seal võib päeva jooksul nõrkemiseni pildistada, siis ma sellele mersubussile esialgu tähelepanu ei pööranud. Aga

Kui ma olin paar sammu edasi astunud, saabus Toyota.

Juht kindlasti vandus tulist kurja nähes, et ümbruskonna parim parkimiskoht oli juba hõivatud. Kuid kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Autoga elegantse kaarega kõnnitee äärest üles ja hingerahu vist saabus taas, kuna oma poolteist meetrit sai ta konkurendiga võrreldes ju ehituspoe uksele lähemale…

Au ja kiitus juhile, ta jättis kasutamata pildil vasakule jäävad 2 „inva kohta”

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kui liigutav lugu. soovitan tõsiselt endale elu hankida.

18:05  
Blogger Indrek said...

väga kena et sa selle loo, vaatamata enda vastuseisule kogu selle ürituse osas, siiski läbi lugesid.. ja mis veel kenam, et sa isegi enda masendavat arvamust viitsisid siin avaldada.. ;)

mulle sellised eestlased 'meeldivad' kes ikka kõigele vaatamata viitsivad leida enda päevas aega ja teiste tegemisi (olgu need siis millised tahes) kritiseerida raatsivad...

jõudu sulle edaspidisekski..

18:28  
Anonymous Anonymous said...

mis ma oskan öelda, täiesti tavaline näide osavast parkmisest. huvitav, mis anonymus pole endale nime vötnud? nii oleks ehk ausam kommenteerida?

18:48  
Anonymous Anonymous said...

Päris tublid sileajud siin :)

20:33  
Anonymous Anonymous said...

Jah, fakk raisk.
Keda see toyota segas seal ;)

00:55  
Blogger Indrek said...

asi pole segamises või mitte.. asi on liikluseeskirjadest kinnipidamises.

ja eelmisele: kuna sa ise ka siin olid oma kommentaari ajal, siis oled samasugune ju kui teisedki! ;)

10:20  
Anonymous Anonymous said...

See Toyota oleks peaaegu minu ja mu 11k. lapse avariisse ajanud, tahtlikult!!

20:55  

Post a Comment

<< Home